Rozmiar tekstu:AAA     Kolor tekstu:     Kolor tła:      Język:
 Wyszukuj po słowie:   

 Powrót do strony głównej Powrót do poziomu wyżej Biuro Rzeczy Znalezionych 




Informacje ogólne:

Biuro Rzeczy Znalezionych Urząd Miasta Kalisza
Budynek „C”, ul. Krótka 5-7 pok. nr 10

czynne: od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 13:00

Kontakt telefoniczny: w godz. od 7:30 do 15:30
telefon: +48 62 5048528

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem Biura Rzeczy Znalezionych:
Pobierz - informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem Biura Rzeczy Znalezionych.

Regulamin Biura rzeczy znalezionych:
Pobierz regulamin Biura Rzeczy Znalezionych

Wzory dokumentów
  1. Protokół przyjęcia zawiadomienia o znalezieniu rzeczy albo przyjęciu rzeczy
  2. Poświadczenie przyjęcia zawiadomienia o znalezieniu rzeczy albo znalezieniu oraz przyjęciu rzeczy na przechowanie przez Biuro Rzeczy Znalezionych
  3. Protokół odebrania zawiadomienia o znalezieniu rzeczy oraz przyjęciu rzeczy od właściwego zarządcy budynku publicznego albo właściwego zarządcy środka transportu publicznego lub instytucji porządku publicznego
  4. Odmowa przyjęcia rzeczy
  5. Odmowa przyjęcia rzeczy
  6. Zaświadczenie stwierdzające upływ terminów przechowywania rzeczy oraz zawierające informację o wydaniu rzeczy
  7. Wniosek o wydanie rzeczy znalezionej
  8. Protokół wydania rzeczy znalezionych


Informacje o publikacji:

Informację wytworzył(-a):   Z-ca Naczelnika WAG - Rafał Zakrzewski   Data wytworzenia:   2022-11-10
Opis wprowadził(-a):   Matecki Maciej   Data wprowadzenia:   2022-11-10   Na podstawie:   WAG.5314.0026.2022 d2022.11.00902