ZP-200
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I.1.)
OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGONazwa :
Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. DurlejAdres :
Główny Rynek 20 Kod pocztowy 62 - 800Miejscowość :
Kalisz Województwo : wielkopolskietelefon :
(062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446Poczta elektroniczna (e-mail) :
zam.publ@um.kalisz.pl Adres internetowy (URL) : www.bip.kalisz.plZAŁĄCZNIK A
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Nazwa :
Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. DurlejAdres :
ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800Miejscowość :
Kalisz Województwo wielkopolskietelefon :
(062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) :
NIEI.3) ADRES, POD
KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIANazwa :
Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. DurlejAdres :
ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy 62 - 800Miejscowość :
Kalisz Województwo wielkopolskietelefon :
(062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) :
NIEI.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY
Nazwa :
Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. DurlejAdres :
ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800Miejscowość :
Kalisz Województwo : wielkopolskietelefon :
(062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) :
NIESEKCJA II :
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :
Modernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego ul. Szkolna 5 w Kaliszu.
II.1.3
) Opis przedmiotu zamówienia :Zamówienie obejmuje m.in.: wymianę drzwi wewnętrznych, uzupełnienie i remont tynków, naprawę i remont boksów szatniowych z siatek plecionych, wymianę i uzupełnienie posadzek lastriko w piwnicach na płytki gresowe, wymianę i remont podłóg z parkietu dębowego, wymianę posadzek z wykładziny PCV, wymianę podłóg z desek sosnowych, wymi
anę nastopnic schodowych i remont podstopnic, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie lamperii farbami olejnymi matowymi, adaptację istniejącego mieszkaniaZamówienie obejmuje również organizację placu budowy (m.in. ogrodzenie tymczasowe, wywóz gruzu, doprowadzenie mediów do placu budowy), wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Ponadto zamówienie obejmuje przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia robót wewnętrznych i malowania (tj. przestawienie mebli, zabezpieczenie podłóg i sprzętu).
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych,
usług lub miejsce dostaw : KaliszII.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot:
45.21.42.10-8Dodatkowe przedmioty : 45.42.11.00-5, 45.43.20.00-4, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9
II.1.6) Czy dopuszcza się składania oferty częściowej :
NIEII.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej :
NIEII.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia :
jak w punkcie II.1.3II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data rozpoczęcia :
Data zakończenia : w ciągu 4 miesięcy od daty podpisania umowySEKCJA III :
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYMIII.1) Wymagane wadium:
17.000,00 złIII.2)
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNEO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki minimalne:
wykażą że posiadają, niezbędne do wykonania zamówienia, narzędzia i urządzenia (środek transportowy, rusztowania, betoniarka, wyciąg),
wykażą wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat trzech zadań, o wartości in. 200.000,00 zł każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie ogólnobudowlanych robót wewnętrznych w obiektach użyteczności publicznej),
udzielą gwarancji na okres minimum 3 lata
.SEKCJA IV : TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT :
Cena -100%
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne
do 07/04/2006. (dd/mm/rrrr)Cena: 126.80 zł
IV.3.2) Termin składania ofert
14/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:00 (gg;mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą
60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 14/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:15 (gg;mm)
Miejsce : Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji ul. Kościuszki 1a, pokój nr 6 (IV piętro)
SEKCJA V : INNE INFORMACJE
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ ?
NIE
V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 16/04/2006
(dd/mm/rrrr)