ZP-200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY

I.1.) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. Durlej

Adres : Główny Rynek 20 Kod pocztowy 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie

telefon : (062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : zam.publ@um.kalisz.pl Adres internetowy (URL) : www.bip.kalisz.pl

ZAŁĄCZNIK A

I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. Durlej

Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie

telefon : (062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE

I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. Durlej

Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie

telefon : (062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE

I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : A. Wawrzyniak, A. Durlej

Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie

telefon : (062) 7654-431 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :

Modernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego ul. Szkolna 5 w Kaliszu.

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia :

Zamówienie obejmuje m.in.: wymianę drzwi wewnętrznych, uzupełnienie i remont tynków, naprawę i remont boksów szatniowych z siatek plecionych, wymianę i uzupełnienie posadzek lastriko w piwnicach na płytki gresowe, wymianę i remont podłóg z parkietu dębowego, wymianę posadzek z wykładziny PCV, wymianę podłóg z desek sosnowych, wymianę nastopnic schodowych i remont podstopnic, malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, malowanie lamperii farbami olejnymi – matowymi, adaptację istniejącego mieszkania
na parterze na bibliotekę, remont instalacji elektrycznej w zakresie przewodów o
raz opraw, remont kanalizacji sanitarnej.

Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy (m.in. ogrodzenie tymczasowe, wywóz gruzu, doprowadzenie mediów do placu budowy), wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Ponadto zamówienie obejmuje przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia robót wewnętrznych i malowania (tj. przestawienie mebli, zabezpieczenie podłóg i sprzętu).

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw : Kalisz

II.1.5) Nomenklatura

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot: 45.21.42.10-8

Dodatkowe przedmioty : 45.42.11.00-5, 45.43.20.00-4, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9

II.1.6) Czy dopuszcza się składania oferty częściowej : NIE

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : NIE

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia : jak w punkcie II.1.3

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data rozpoczęcia : Data zakończenia : w ciągu 4 miesięcy od daty podpisania umowy

SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 17.000,00 zł

III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE
DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki minimalne:

wykażą że posiadają, niezbędne do wykonania zamówienia, narzędzia i urządzenia (środek transportowy, rusztowania, betoniarka, wyciąg),

wykażą wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat – trzech zadań, o wartości in. 200.000,00 zł każde, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie ogólnobudowlanych robót wewnętrznych w obiektach użyteczności publicznej),

udzielą gwarancji na okres minimum 3 lata.

SEKCJA IV : TRYBY

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT :

  1. Najniższa cena

Cena -100%

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 07/04/2006. (dd/mm/rrrr)

Cena: 126.80 zł

IV.3.2) Termin składania ofert

14/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:00 (gg;mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą

60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 14/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:15 (gg;mm)

Miejsce : Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji ul. Kościuszki 1a, pokój nr 6 (IV piętro)

SEKCJA V : INNE INFORMACJE

V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ ?

NIE

V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 16/04/2006 (dd/mm/rrrr)