OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia : Roboty budowlane

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY

I.1.) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska, G. Jakubowska

Adres : Główny Rynek 20 Kod pocztowy 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie

telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : zam.publ@um.kalisz.pl Adres internetowy (URL) : www.bip.kalisz.pl

ZAŁĄCZNIK A

I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska, G. Jakubowska

Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie

telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE

I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska, G. Jakubowska

Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie

telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE

I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY

Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska, G. Jakubowska

Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800

Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie

telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446

Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :

Wykonanie elewacji wraz z wymianą stolarki w Szkole Podstawowej Nr 12 przy ul. Długosza 14

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej), docieplenie stropodachu, częściową wymianę pokrycia dachowego, renowację elewacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty zewnętrzne tj. naprawę schodów zewnętrznych i wykonanie daszków nad wejściami.

Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy (m.in. ogrodzenie tymczasowe, wywóz gruzu, doprowadzenie mediów do placu budowy), wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw : Kalisz

 

II.1.5) Nomenklatura

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot: 45.42.00.00-7

Dodatkowe przedmioty : 45.26.00.00-7, 45.32.10.00-3

II.1.6) Czy dopuszcza się składania oferty częściowej : NIE

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : NIE

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia : jak w punkcie II.1.3)

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data rozpoczęcia : Data zakończenia :4 miesiące od daty podpisania umowy.

SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium : 5.000,00 zł

III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE
DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki minimalne:

1) wykażą że mają dostęp do niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (samochód samowyładowczy 5t, rusztowania, betoniarka, żuraw okienny, wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym),

2) wykażą, wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. – min trzech zadań o wartości min. 100.000,00 zł każde z zakresu wykonania elewacji budynków oraz min. trzech zadań o wartości min. 100.000,00 zł każde z zakresu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,

3) udzielą gwarancji na okres minimum 3 lata.

SEKCJA IV : TRYBY

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT :

  1. Najniższa cena

Cena -100%

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 04/04/2006 (dd/mm/rrrr)

Cena: 52.80 zł

 

IV.3.2) Termin składania ofert

11/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 09:00 (gg;mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą

60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 11/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 09:15 (gg;mm)

Miejsce : Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji ul. Kościuszki 1a, pokój nr 6 (IV piętro)

SEKCJA V : INNE INFORMACJE

V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ ?

NIE

V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 17/04/ 2006 (dd/mm/rrrr)