UNIA EUROPEJSKA

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich

2, rue Mercier, L-2985 Luxembourg Faks: (352) 29 29 42 670

E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://simap.eu.int

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I1) NAZWA: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĽCA

I., ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu

Adres pocztowy: Główny Rynek 20

Miejscowoœć: Kalisz

Kod pocztowy: 62 - 800

Kraj: Polska

Punkt kontaktowy:

Osoba do kontaktów: Andrzej Szajdziński

Tel.: (062) 7654-421

E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl

Faks: (062) 7654-446

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres instytucji zamawiajšcej(URL): www.bip.kalisz.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

– jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X inny: proszę wypełnić załšcznik A.I

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczšce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:

– jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X inny: proszę wypełnić załšcznik A.II

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:

– jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X inny: proszę wypełnić załšcznik A.III

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĽCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŒCI

– Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

– Agencja/Urzšd krajowy lub federalny

– Organ władzy regionalnej lub lokalnej

X Agencja/Urzšd regionalny lub lokalny

– Podmiot prawa publicznego

– Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa

– Inne (proszę okreœlić):

– Ogólne usługi publiczne

– Obrona

– Porzšdek i bezpieczeństwo publiczne

– Œrodowisko

– Sprawy gospodarcze i finansowe

– Zdrowie

– Budownictwo i obiekty komunalne

– Ochrona socjalna

– Rekreacja, kultura i religia

– Edukacja

– Inne (proszę okreœlić):

Instytucja zamawiajšca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajšcych tak – nie X

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) opis

II.l.l) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiajšcš

Przebudowa systemu odprowadzania œcieków w Kaliszu

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub œwiadczenia usług (Wybrać wyłšcznie jednš kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi - która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)

a) Roboty budowlane X

b) Dostawy –

c) Usługi –

Wykonanie X

Zaprojektowanie i wykonanie –

Wykonanie, za pomocš –

dowolnych œrodków, obiektu budowlanego, odpowiadajšcego wymogom okreœlonym przez instytucję zamawiajšcš

Kupno –

Dzierżawa –

Najem –

Leasing –

Połšczenie powyższych form –

Kategoria usług: nr – –

(dla usług kategorii 1-27 zob. załšcznik II do dyrektywy 2004/18/WE)

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Kalisz

 

 

Kod NUTS 

Główne miejsce realizacji dostawy

 

 

 

 

 

Kod NUTS 

Główne miejsce œwiadczenia usług

 

 

 

 

 

Kod NUTS 

II. 1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego X

Utworzenia Dynamicznego Systemu Zakupów (DSZ) 

Zawarcia umowy ramowej –

II. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami 

Liczba  lub, jeżeli dotyczy, maksymalna liczba  uczestników planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcš 

Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach:  lub miesišcach: 
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:

Szacunkowa całkowita wartoœć zakupów w całym okresie obowišzywania umowy ramowej (jeżeli dotyczy, podać wyłšcznie dane liczbowe):

Szacunkowa wartoœć bez VAT: Waluta:

lub Zakres: miedzy a Waluta:

Częstotliwoœć oraz wartoœć zamówień, które zostanš udzielone (jeżeli możliwe do okreœlenia):

II. 1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(-ów)

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest budowa około 82,4 km kanalizacji sanitarnych,
w tym około 7,71 km kanałów tłocznych z 22 przepompowniami œcieków oraz około 24,7 km kanalizacji deszczowych na następujšcych osiedlach o zabudowie mieszkaniowej w Kaliszu : Chmielnik, Winiary, Majków, Szczypiorno, Piwonice, Miła. Poza tym do obowišzków wykonawcy należy : obsługa geodezyjna, opracowanie projektów organizacji ruchu drogowego, zajęcie pasa drogowego, realizacja warunków okreœlonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach wodnoprawnych, wszelkie badania i próby, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, przywrócenie terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego, wznowienie znaków geodezyjnych, wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych oraz pamištkowych.

Zamówienie realizowane będzie według Prawa Polskiego i ”Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiajšcego”, FIDIC (pierwsze wydanie angielskie 1999; drugie wydanie angielsko-polskie 2004).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniajšcy (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty

45.23.24.10-9

45.23.31.42-6

II. 1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rzšdowych (GPA)

tak 

nie X

II. 1.8) Podział na częœci (w celu podania informacji o częœciach zamówienia należy wykorzystać załšcznik B w liczbie odpowiadajšcej liczbie częœci)

Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole):

tak 

nie X

tylko jednej częœci 

jednej lub więcej częœci 

wszystkich częœci 

11.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

tak 

nie X

II.2) WIE LKOŒĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II..2.1) Całkowita wielkoœć lub zakres (w tym wszystkie częœci i opcje, jeżeli dotyczy)

jak w punkcie II. 1.5)

Jeżeli jest znana, szacunkowa wartoœć bez VAT (podać wyłšcznie dane liczbowe): 15.639.012,94

Waluta: EUR

LUB Zakres: między a Waluta:

II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy) tak  nie X
Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji:

 

Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji:

w miesišcach:  lub dniach:  (od udzielenia zamówienia)

Liczba możliwych wznowień (jeżeli dotyczy):  lub Zakres: między  a 

Jeżeli sš znane, w przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
kolejnych zamówień: w miesišcach:
 lub dniach:  (od udzielenia zamówienia)

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

Okres w miesišcach: 33 lub dniach:   (od udzielenia zmówienia):

lub Rozpoczęcie    (dd/mm/rrrr)

Zakończenie (dd/mm/rrrr)

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.l) WARUNKI DOTYCZĽCE ZAMÓWIENIA

III.l. 1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)

Wadium 500.000,00 PLN

Zabezpieczenie należytego wykonania Kontraktu:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowišzany dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania w wysokoœci 5% ceny ofertowej przed podpisaniem Kontraktu.

III. 1.2) Główne warunki finansowania i płatnoœci i/ lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujšcych

Zapłata faktury w cišgu 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z kompletem dokumentów uzasadniajšcych żšdanie zapłaty.

 

III.1.3) Forma prawna, jakš musi przyjšć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

(jeżeli dotyczy)

Grupa wykonawców wspólnie ubiegajšcych się o zamówienie, której przyznane zostanie zamówienie zobowišzana będzie zawrzeć umowę w drodze umowy cywilno-prawnej i przedłożyć jš Zamawiajšcemu przed podpisaniem Kontraktu.

III. 1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia tak  nie X

(jeżeli dotyczy)

Jeżeli tak, opis szczególnych warunków

 

 

 

 

 

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczšce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

  1. aktualny odpis z właœciwego rejestru albo aktualne zaœwiadczenie o wpisie do ewidencji działalnoœci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagajš wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnoœci gospodarczej, wystawionego nie wczeœniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszš być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
  2. dokumenty stwierdzajšce, że osoby, które będš wykonywać niniejsze zamówienie lub będš uczestniczyć w jego wykonaniu, posiadajš wymagane uprawnienia budowlane, aktualny wpis na listę członków właœciwej izby samorzšdu zawodowego, wystawione przed upływem terminu składania ofert.
  3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaœwiadczenie właœciwego organu sšdowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby
    w zakresie okreœlonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawionych nie wczeœniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszš być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
  4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreœlonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wczeœniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszš być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
  5. aktualne zaœwiadczenia właœciwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właœciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajšce odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaœwiadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoœci lub wstrzymanie w całoœci wykonania decyzji właœciwego organu, wystawionych nie wczeœniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszš być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
  6. oœwiadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p.) sporzšdzone według wzoru stanowišcego załšcznik nr 2 do Instrukcji Dla Wykonawców (IDW) wystawione przed upływem terminu składania ofert.

III.2.2) Zdolnoœć ekonomiczna i finansowa

 

 

Informacje i formalnoœci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

  1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowoœci również z opiniš o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowišzanych do sporzšdzania sprawozdania finansowego innych dokumentów okreœlajšcych obroty, zysk oraz zobowišzania i należnoœci – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalnoœci jest krótszy – za ten okres, wystawione przed upływem terminu składania ofert.

Informacje, o których mowa powyżej, muszš być również przedstawione w formie streszczenia, sporzšdzonego na podstawie wzoru stanowišcego załšcznik nr 8 do IDW (informacje powyższe składa każdy z wykonawców składajšcych ofertę wspólnš).

.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy):

Dokumenty powyższe muszš również potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę(ów) w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu roku obrotowym obrotów w kwocie minimum 20.000.000,00 PLN,

Informacja z banku, w którym wykonawca(y) posiada(jš) rachunek bankowy, potwierdzajšca posiadanie przez wykonawcę(ów) œrodków finansowych lub zdolnoœci kredytowej w wysokoœci co najmniej 3.500.000,00 PLN wystawione nie wczeœniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2.3) Zdolnoœć techniczna

Informacje i formalnoœci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

 

  1. wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urzšdzeń jakimi dysponuje wykonawca, sporzšdzony według wzoru stanowišcego załšcznik nr 5 do IDW wystawiony przed upływem terminu składania ofert.
  2. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebnoœci personelu kierowniczego sporzšdzonš według wzoru stanowišcego załšcznik nr 3 i 4 do IDW w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalnoœci jest krótszy – w tym okresie, wystawionš przed upływem terminu składania ofert.
  3. wykaz osób (sporzšdzony według wzoru stanowišcego załšcznik nr 6 do IDW), które będš wykonywać zamówienie lub będš uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
    z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoœci wystawione przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone przez wykonawcę wykazy należy uzupełnić o następujšce dokumenty : odpowiednie uprawnienia budowlane, zaœwiadczenia o wpisie na listę członków właœciwej izby samorzšdu zawodowego, wykaz doœwiadczenia zawodowego, aktualne ubezpieczenie
  4. wykaz zamówień zawierajšcy potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w cišgu ostatnich 5 lat, przed terminem składania ofert, minimum 3 zamówień na roboty budowlane podobne do niniejszego zamówienia, sporzšdzone według wzoru stanowišcego załšcznik nr 7 do IDW wystawionych przed upływem terminu składania ofert.
  5. dokumenty potwierdzajšce, że zamówienia wskazane w punkcie 4 zostały wykonane należycie, wystawione przed upływem terminu składania ofert

Przedkładane dokumenty muszš zawierać co najmniej:

a) wskazanie, że wykonawca składajšcy ofertę w
niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,

b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,

c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia,

d) wskazanie wartoœci zamówienia,

e) wskazanie daty wykonania,

f) wskazanie miejsca wykonania,

g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzajšcš, że zamówienie zostało

wykonane należycie,

h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b).

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy):

O udzielenie zamówienia publicznego mogš się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażš w okresie ostatnich 5 lat wykonanie przed terminem składania ofert co najmniej 3 zamówień na roboty budowlane, podobnych do niniejszego zamówienia. Przez roboty podobne należy rozumieć zamówienia z zakresu budowy obiektów gospodarki wodno – œciekowej o wartoœci brutto minimum 6.000.000,00 PLN każde.

II1.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy) tak 

nie X

Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej

Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej





 

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĽCE ZAMÓWIENIA NA USŁUGI

III. 3.1) Œwiadczenie usługi zastrzeżone jest dla okreœlonego zawodu  tak nie X

Jeżeli tak, odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe tak  nie X

osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

X

Ograniczona



Ograniczona przyœpieszona



Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

Negocjacyjna



Kandydaci zostali już zakwalifikowani tak  nie 

Jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców w pkt VI. 3) Informacje dodatkowe

Negocjacyjna przyspieszona



Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

Dialog konkurencyjny



IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanš zaproszeni do składania ofert lub do udziału

(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Przewidywana liczba wykonawców 

lub Przewidywana minimalna liczba  oraz, jeżeli właœciwe, maksymalna liczba 

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:

IV. 1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu (procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwišzań lub negocjowanych ofert

 

 

 

tak 

 

 

nie X

 

 

IV.1) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właœciwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów

X



kryteria okreœlone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagš lub w kolejnoœci od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest możliwe z oczywistych przyczyn)



kryteria okreœlone w specyfikacji, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym

 

Kryteria

Waga

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak  nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy)

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiajšcš (jeżeli dotyczy)

JRP. 3410/1/06/16/C/PE/008

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczšce tego samego zamówienia tak  nie X

Jeżli tak,

Wstępne ogłoszenie informacyjne  Ogłoszenie o profilu nabywcy 

Numer ogłoszenia w Dz.U.: /S - z dnia // (dd/mm/rrrr)

Inne wczeœniejsze publikacje (jeżeli dotyczy) 

Numer ogłoszenia w Dz.U.: /S - z dnia // (dd/mm/rrrr)

Numer ogłoszenia w Dz.U.: /S - z dnia // (dd/mm/rrrr)

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjštkiem Dynamicznego Systemu Zakupów) lub dokumentu opisanego (w przypadku dialogu konkencyjnego)

Termin składania wniosków dotyczšcych zyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów

Data: 14/06/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:00

Dokumenty odpłatne tak X nie 

Jeżeli tak, podać cenę (podać wyłšcznie dane liczbowe): 2160,0 waluta: PLN

Warunki i sposób płatnoœci:

Dokumenty zamówienia oraz dokumenty dodatkowe wysłane zostanš wraz z fakturš wystawionš przez Zamawiajšcego po złożeniu zapotrzebowania oraz dowodu dokonanej wpłaty (gotówkš lub przelewem) na konto: Bank Zachodni WBK S.A.I O/Kalisz 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data: 20/06/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanych kandydatów (jeżeli jest znana)(w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)

Data:    (dd/mm/rrrr)

IV.3.6) Język(i), w których można sporzšdzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

ES

CS

DA

ET

EL

EN

FR

IT

LV

LT

HU

MT

NL

PL

PT

SK

SL

FI

SV



























X











Inne:

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie zwišzany ofertš (procedura otwarta)

Okres w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

20/06/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:15

Miejsce (jeżeli dotyczy):

Miejsce Urzšd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji, ul. Koœciuszki 1A (IV piętro)

Osoby upoważnione do obecnoœci podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) tak  nie 

członkowie komisji przetargowej, inni zainteresowani

 

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĽCE

VI.l) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĽCYM SIĘ (jeżeli dotyczy)

Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:

tak 

nie X

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU / PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŒRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH

Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów: Fundusz Spójnoœci

tak X

nie 

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy)

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Urzšd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: Al. Szucha 2/4

Miejscowoœć: Warszawa

Kod pocztowy: 00-582

Kraj: Polska

E-mail:

Tel.: (0-22) 458 77 77

Adres internetowy (URL): www.uzp.gov.pl

Faks: (0-22) 458 77 00 

Organ odpowiedzialny za procedury medjacyne (jeżeli dotyczy)

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowoœć:

Kod pocztowy:

Kraj: Polska

E-mail:

Tel.:

Adres internetowy (URL):

Faks:

VI.4.2) Składanie odwołań (proszę, wypełnić pkt VI.4.2 LUB, jeżeli fe.ft to niezbędne, pkt VI.4.3)

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

VI.4.3) ródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Urzšd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: Al. Szucha 2/4

Miejscowoœć: Warszawa

Kod pocztowy: 00-582

Kraj: Polska

E-mail:

Tel.: (0-22) 458 77 77

Adres internetowy (URL): www.uzp.gov.pl

Faks: (0-22) 458 77 00 

V1.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:    (dd/mm/rrrr)

ZAŁĽCZNIK A

DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

I) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE

Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji

Adres pocztowy: ul. Koœciuszki 1a

Miejscowoœć: Kalisz

Kod pocztowy: 62 - 800

Kraj: Polska

Punkt kontaktowy:

Osoba do kontaktów: A. Gryszel, M. Salamon

Tel.: (062) 7654-433

E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl

Faks: (062) 7654-446

Adres internetowy (URL) www.bip.kalisz.pl

 

II) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJE I DOKUMENTY DODATKOWE (W TYM DOKUMENTY DOTYCZĽCE DIALOGU KONKURENCYJNEGO I DYNAMICZNEDO SYSTEMU ZAKUPÓW

Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji

Adres pocztowy: ul. Koœciuszki 1a

Miejscowoœć: Kalisz

Kod pocztowy: 62 - 800

Kraj: Polska

Punkt kontaktowy:

Osoba do kontaktów: A. Gryszel, M. Salamon,

Tel.: (062) 7654-433

E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl

Faks: (062) 7654-446

Adres internetowy (URL) www.bip.kalisz.pl

 

III) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIALU W POSTĘPOWANIU

Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu

Adres pocztowy: ul. Koœciuszki 1a, III piętro pok. nr 6

Miejscowoœć: Kalisz

Kod pocztowy: 62 - 800

Kraj: Polska

Punkt kontaktowy:

Osoba do kontaktów: A. Gryszel, M. Salamon

Tel.: (062) 7654-433

E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl

Faks: (062) 7654-446

Adres internetowy (URL) www.bip.kalisz.pl