UNIA EUROPEJSKA Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Wspólnot Europejskich 2, rue Mercier, L-2985 Luxembourg Faks: (352) 29 29 42 670 E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://simap.eu.int |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SEKCJA I1) NAZWA: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĽCA
I., ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu |
||||
Adres pocztowy : Główny Rynek 20 |
||||
Miejscowoć: Kalisz |
Kod pocztowy: 62 - 800 |
Kraj: Polska |
||
Punkt kontaktowy :Osoba do kontaktów: Andrzej Szajdziński |
Tel.: (062) 7654-421 |
|||
E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl |
Faks: (062) 7654-446 |
|||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)Ogólny adres instytucji zamawiajšcej(URL): www.bip.kalisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): |
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowegoX inny: proszę wypełnić załšcznik A.I |
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczšce dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowegoX inny: proszę wypełnić załšcznik A.II |
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowegoX inny: proszę wypełnić załšcznik A.III |
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĽCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOCI
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne Agencja/Urzšd krajowy lub federalny Organ władzy regionalnej lub lokalnejX Agencja/Urzšd regionalny lub lokalny Podmiot prawa publicznego Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa Inne (proszę okrelić): |
Ogólne usługi publiczne Obrona Porzšdek i bezpieczeństwo publiczne rodowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę okrelić): |
|
Instytucja zamawiajšca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiajšcych tak nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) opis
II.l.l) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiajšcš Przebudowa systemu odprowadzania cieków w Kaliszu |
|||||||||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub wiadczenia usług (Wybrać wyłšcznie jednš kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi - która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu) |
|||||||||||
a) Roboty budowlane X |
b) Dostawy |
c) Usługi |
|||||||||
Wykonanie XZaprojektowanie i wykonanie Wykonanie, za pomocš dowolnych rodków, obiektu budowlanego, odpowiadajšcego wymogom okrelonym przez instytucję zamawiajšcš |
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Połšczenie powyższych form |
Kategoria usług: nr (dla usług kategorii 1-27 zob. załšcznik II do dyrektywy 2004/18/WE) |
|||||||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Kalisz
Kod NUTS |
Główne miejsce realizacji dostawy
Kod NUTS |
Główne miejsce wiadczenia usług
Kod NUTS |
|||||||||
II. 1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Utworzenia Dynamicznego Systemu Zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
|||||||||||
II. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||||||||||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Liczba lub, jeżeli dotyczy, maksymalna liczba uczestników planowanej umowy ramowej |
Umowa ramowa z jednym wykonawcš |
||||||||||
Czas trwania umowy ramowej : Okres w latach: lub miesišcach: Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat: |
|||||||||||
Szacunkowa całkowita wartoć zakupów w całym okresie obowišzywania umowy ramowej (jeżeli dotyczy, podać wyłšcznie dane liczbowe):Szacunkowa wartoć bez VAT: Waluta: lub Zakres: miedzy a Waluta: Częstotliwoć oraz wartoć zamówień, które zostanš udzielone (jeżeli możliwe do okrelenia): |
|||||||||||
II. 1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(-ów) Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest budowa około 82,4 km kanalizacji sanitarnych, Zamówienie realizowane będzie według Prawa Polskiego i Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiajšcego, FIDIC (pierwsze wydanie angielskie 1999; drugie wydanie angielsko-polskie 2004).
|
|||||||||||
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||||||||||
Słownik główny |
Słownik uzupełniajšcy (jeżeli dotyczy) |
||||||||||
Główny przedmiot |
45.00.00.00-7 |
||||||||||
Dodatkowe przedmioty |
45.23.24.10-9 45.23.31.42-6 |
||||||||||
II. 1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rzšdowych (GPA) |
tak |
nie X |
|||||||||
II. 1.8) Podział na częci (w celu podania informacji o częciach zamówienia należy wykorzystać załšcznik B w liczbie odpowiadajšcej liczbie częci)Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole): |
tak |
nie X |
|||||||||
tylko jednej częci |
jednej lub więcej częci |
wszystkich częci |
|||||||||
11.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych |
tak |
nie X |
|||||||||
II.2) WIE LKOĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II..2.1) Całkowita wielkoć lub zakres (w tym wszystkie częci i opcje, jeżeli dotyczy)jak w punkcie II. 1.5)Jeżeli jest znana, szacunkowa wartoć bez VAT (podać wyłšcznie dane liczbowe): 15.639.012,94 Waluta: EURLUB Zakres: między a Waluta: |
|||||||||||
II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy) tak nie XJeżeli tak, proszę podać opis takich opcji:
Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji: w miesišcach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) |
|||||||||||
Liczba możliwych wznowień (jeżeli dotyczy): lub Zakres: między a Jeżeli sš znane , w przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowekolejnych zamówień: w miesišcach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) |
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesišcach: 33 lub dniach: (od udzielenia zmówienia):lub Rozpoczęcie (dd/mm/rrrr)Zakończenie (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.l) WARUNKI DOTYCZĽCE ZAMÓWIENIA
III.l. 1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)Wadium 500.000,00 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania Kontraktu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowišzany dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania w wysokoci 5% ceny ofertowej przed podpisaniem Kontraktu. |
III. 1.2) Główne warunki finansowania i płatnoci i/ lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujšcych Zapłata faktury w cišgu 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z kompletem dokumentów uzasadniajšcych żšdanie zapłaty. |
III.1.3) Forma prawna, jakš musi przyjšć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie (jeżeli dotyczy) Grupa wykonawców wspólnie ubiegajšcych się o zamówienie, której przyznane zostanie zamówienie zobowišzana będzie zawrzeć umowę w drodze umowy cywilno-prawnej i przedłożyć jš Zamawiajšcemu przed podpisaniem Kontraktu. |
III. 1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia tak nie X(jeżeli dotyczy) Jeżeli tak, opis szczególnych warunków
|
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczšce wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego |
|
|
|
III.2.2) Zdolnoć ekonomiczna i finansowa |
|
Informacje i formalnoci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacje, o których mowa powyżej, muszš być również przedstawione w formie streszczenia, sporzšdzonego na podstawie wzoru stanowišcego załšcznik nr 8 do IDW (informacje powyższe składa każdy z wykonawców składajšcych ofertę wspólnš). . |
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): Dokumenty powyższe muszš również potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę(ów) w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu roku obrotowym obrotów w kwocie minimum 20.000.000,00 PLN, Informacja z banku, w którym wykonawca(y) posiada(jš) rachunek bankowy, potwierdzajšca posiadanie przez wykonawcę(ów) rodków finansowych lub zdolnoci kredytowej w wysokoci co najmniej 3.500.000,00 PLN wystawione nie wczeniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
III.2.3) Zdolnoć techniczna |
||
Informacje i formalnoci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnoci wystawione przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone przez wykonawcę wykazy należy uzupełnić o następujšce dokumenty : odpowiednie uprawnienia budowlane, zawiadczenia o wpisie na listę członków właciwej izby samorzšdu zawodowego, wykaz dowiadczenia zawodowego, aktualne ubezpieczenie Przedkładane dokumenty muszš zawierać co najmniej: a) wskazanie, że wykonawca składajšcy ofertę w b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartoci zamówienia, e) wskazanie daty wykonania, f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzajšcš, że zamówienie zostało wykonane należycie, h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b).
|
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia publicznego mogš się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażš w okresie ostatnich 5 lat wykonanie przed terminem składania ofert co najmniej 3 zamówień na roboty budowlane, podobnych do niniejszego zamówienia. Przez roboty podobne należy rozumieć zamówienia z zakresu budowy obiektów gospodarki wodno ciekowej o wartoci brutto minimum 6.000.000,00 PLN każde. |
|
II1.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy) tak |
nie X |
|
Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej |
|
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĽCE ZAMÓWIENIA NA USŁUGI
III. 3.1) wiadczenie usługi zastrzeżone jest dla okrelonego zawodu tak nie XJeżeli tak, odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych: |
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe tak nie Xosób odpowiedzialnych za wykonanie usługi |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury |
||||||
Otwarta |
X |
|||||
Ograniczona |
|
|||||
Ograniczona przypieszona |
|
Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: |
||||
Negocjacyjna |
|
Kandydaci zostali już zakwalifikowani tak nie Jeżeli tak , należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców w pkt VI. 3) Informacje dodatkowe |
||||
Negocjacyjna przyspieszona |
|
Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: |
||||
Dialog konkurencyjny |
|
|||||
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostanš zaproszeni do składania ofert lub do udziału (procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny) Przewidywana liczba wykonawców lub Przewidywana minimalna liczba oraz, jeżeli właciwe, maksymalna liczba Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: |
||||||
IV. 1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu (procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny)Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwišzań lub negocjowanych ofert |
tak |
nie X |
IV.1) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właciwe pole (pola)) |
||||||
Najniższa cena lub Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów |
X |
|||||
|
kryteria okrelone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagš lub w kolejnoci od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest możliwe z oczywistych przyczyn) |
|||||
|
kryteria okrelone w specyfikacji, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym |
|||||
|
Kryteria |
Waga |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X |
Jeżeli tak , proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy) |
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiajšcš (jeżeli dotyczy)JRP. 3410/1/06/16/C/PE/008 |
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczšce tego samego zamówienia tak nie XJeżli tak, Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy Numer ogłoszenia w Dz.U.: /S - z dnia // (dd/mm/rrrr)Inne wczeniejsze publikacje (jeżeli dotyczy) Numer ogłoszenia w Dz.U.: /S - z dnia // (dd/mm/rrrr)Numer ogłoszenia w Dz.U.: /S - z dnia // (dd/mm/rrrr) |
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjštkiem Dynamicznego Systemu Zakupów) lub dokumentu opisanego (w przypadku dialogu konkencyjnego) |
Termin składania wniosków dotyczšcych zyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów Data: 14/06/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:00 |
Dokumenty odpłatne tak X nie Jeżeli tak, podać cenę (podać wyłšcznie dane liczbowe): 2160,0 waluta: PLNWarunki i sposób płatnoci: Dokumenty zamówienia oraz dokumenty dodatkowe wysłane zostanš wraz z fakturš wystawionš przez Zamawiajšcego po złożeniu zapotrzebowania oraz dowodu dokonanej wpłaty (gotówkš lub przelewem) na konto: Bank Zachodni WBK S.A.I O/Kalisz 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984. |
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 20/06/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:00 |
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanych kandydatów (jeżeli jest znana)(w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)Data: (dd/mm/rrrr) |
IV.3.6) Język(i), w których można sporzšdzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu |
ES |
CS |
DA |
ET |
EL |
EN |
FR |
IT |
LV |
LT |
HU |
MT |
NL |
PL |
PT |
SK |
SL |
FI |
SV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
Inne: |
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie zwišzany ofertš (procedura otwarta)Okres w dniach: 90 (od ustalonej daty składania ofert) |
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert 20/06/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:15 Miejsce (jeżeli dotyczy): Miejsce Urzšd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji, ul. Kociuszki 1A (IV piętro) Osoby upoważnione do obecnoci podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) tak nie członkowie komisji przetargowej, inni zainteresowani
|
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĽCE
VI.l) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĽCYM SIĘ (jeżeli dotyczy)Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: |
tak |
nie X |
|||||
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU / PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE RODKÓW WSPÓLNOTOWYCH Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów: Fundusz Spójnoci |
tak X |
nie |
|||||
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy) |
|||||||
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE |
|||||||
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze |
|||||||
Oficjalna nazwa: Urzšd Zamówień Publicznych |
|||||||
Adres pocztowy: Al. Szucha 2/4 |
|||||||
Miejscowoć: Warszawa |
Kod pocztowy: 00-582 |
Kraj: Polska |
|||||
E-mail: |
Tel.: (0-22) 458 77 77 |
||||||
Adres internetowy (URL): www.uzp.gov.pl |
Faks: (0-22) 458 77 00 |
||||||
Organ odpowiedzialny za procedury medjacyne (jeżeli dotyczy) |
|||||||
Oficjalna nazwa: |
|||||||
Adres pocztowy: |
|||||||
Miejscowoć: |
Kod pocztowy: |
Kraj: Polska |
|||||
E-mail: |
Tel.: |
||||||
Adres internetowy (URL): |
Faks: |
||||||
VI.4.2) Składanie odwołań (proszę, wypełnić pkt VI.4.2 LUB, jeżeli fe.ft to niezbędne, pkt VI.4.3)Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: |
|||||||
VI.4.3) ródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań |
|||||||
Oficjalna nazwa: Urzšd Zamówień Publicznych |
|||||||
Adres pocztowy: Al. Szucha 2/4 |
|||||||
Miejscowoć: Warszawa |
Kod pocztowy: 00-582 |
Kraj: Polska |
|||||
E-mail: |
Tel.: (0-22) 458 77 77 |
||||||
Adres internetowy (URL): www.uzp.gov.pl |
Faks: (0-22) 458 77 00 |
||||||
V1.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: (dd/mm/rrrr) |
ZAŁĽCZNIK A
DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
I) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji |
||||
Adres pocztowy: ul. Kociuszki 1a |
||||
Miejscowoć: Kalisz |
Kod pocztowy: 62 - 800 |
Kraj: Polska |
||
Punkt kontaktowy: Osoba do kontaktów: A. Gryszel, M. Salamon |
Tel.: (062) 7654-433 |
|||
E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl |
Faks: (062) 7654-446 |
|||
Adres internetowy (URL) www.bip.kalisz.pl |
II) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJE I DOKUMENTY DODATKOWE (W TYM DOKUMENTY DOTYCZĽCE DIALOGU KONKURENCYJNEGO I DYNAMICZNEDO SYSTEMU ZAKUPÓW
Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji |
||||
Adres pocztowy: ul. Kociuszki 1a |
||||
Miejscowoć: Kalisz |
Kod pocztowy: 62 - 800 |
Kraj: Polska |
||
Punkt kontaktowy: Osoba do kontaktów: A. Gryszel, M. Salamon, |
Tel.: (062) 7654-433 |
|||
E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl |
Faks: (062) 7654-446 |
|||
Adres internetowy (URL) www.bip.kalisz.pl |
III) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIALU W POSTĘPOWANIU
Oficjalna nazwa: Urzšd Miejski w Kaliszu |
|||||
Adres pocztowy: ul. Kociuszki 1a, III piętro pok. nr 6 |
|||||
Miejscowoć: Kalisz |
Kod pocztowy: 62 - 800 |
Kraj: Polska |
|||
Punkt kontaktowy: Osoba do kontaktów: A. Gryszel, M. Salamon |
Tel.: (062) 7654-433 |
||||
E-mail: zam.publ@um.kalisz.pl |
Faks: (062) 7654-446 |
||||
Adres internetowy (URL) www.bip.kalisz.pl |