Kalisz: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy Parku Wodnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Kaliszu.

Numer ogłoszenia: 184138 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 149734 - 2007.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kaliszu, Główny Rynek, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, fax (062) 7642032.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy Parku Wodnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Kaliszu..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy Parku Wodnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, który ma być zlokalizowany przy ul. Sportowej w Kaliszu i obejmuje m.in.:
1. Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień.
2. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej w tym kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów wszystkich branż sporządzający dokumenty i opracowania.
4. Szczegółowy zakres prac określony był w SIWZ i załącznikach do niej.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.23.20.00-4.


II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 730000 PLN.



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony


IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie


SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2007.


V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.


V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:


  • Pracownia Architektoniczna Piotr Dominiczak&Mariusz Szczuraszek s.c., ul. Waryńskiego 21/2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)


  • Cena wybranej oferty: 730000.00

  • Oferta z najniższą ceną: 730000.00 / oferta z najwyższą ceną: 2450000.00

  • Waluta: PLN.

Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych