Kalisz: Termomodernizacja i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 17 przy ul. H. Sawickiej 3b w Kaliszu.
Numer ogłoszenia: 180632 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 143838 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kaliszu, Główny Rynek, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, fax (062) 7642032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 17 przy ul. H. Sawickiej 3b w Kaliszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót termomodernizacyjnych i modernizacyjnych budynku w oparciu o dokumentację projektową (zgodnie z pkt 4.4. SIWZ), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, 2) przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia robót wewnętrznych i malowania (tj. odstawienie mebli na czas remontu oraz przestawienie ich w pierwotne miejsce, zabezpieczenie podłóg i sprzętu), 3) przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 4) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przywrócenia terenu i nawierzchni wokół szkoły do stanu pierwotnego oraz do wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej. 5) Szczegółowy zakres prac określony był w SIWZ i załącznikach do niej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.42.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.23.24.60-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1015654,34 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)