WRI.3410-30/06
Rodzaj zamówienia : Roboty budowlane
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I.1.) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : Główny Rynek 20 Kod pocztowy 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : zam.publ@um.kalisz.pl Adres internetowy (URL) : www.bip.kalisz.pl
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE
Uwaga:
Wydanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia nastąpi po dostarczeniu wniosku o wydanie siwz wraz z dowodem wpłaty na konto: Bank Zachodni WBK S. A. I O/KALISZ 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984.
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :
Wykonanie dojazdów i parkingów oraz infrastruktury zewnętrznej przy hali sportowo-widowiskowej na osiedlu Dobrzec wraz z częściowym finansowaniem zadania.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiot zamówienia
obejmuje wykonanie m.in. nawierzchni dojazdów, parkingów
i chodników z kostki betonowej gr. 8 cm (szarej) o pow.
8.973,61 m2, nawierzchni chodników z kostki
betonowej gr. 8 cm (kolorowej) o pow. 3.899,25 m2,
kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø160-Ø315 o długości
łącznej 541,5m
i odwodnienia liniowego o długości 70,0m,
oświetlenia dojazdów i parkingów (19 słupów i 32
oprawy) oraz monitoringu zewnętrznego (8 kamer).
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy (m.in. ogrodzenie tymczasowe, doprowadzenie mediów do placu budowy), obsługę geodezyjną, organizację ruchu drogowego, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w terminie do dnia 20 września 2006 r.
Ponadto zamówienie obejmuje częściowe finansowanie zadania polegające na tym, że różnica pomiędzy kwotą ca 1 200 000,00 zł (przewidzianą do zapłaty w roku 2006) a pozostałą kwotą wynikającą z ceny najkorzystniejszej oferty, zostanie uregulowana do dnia 31 stycznia 2007 r. W tym okresie Wykonawca poniesie koszty związane z finansowaniem zamówienia.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw : Kalisz
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot: 45.23.32.20-7
Dodatkowe przedmioty : 45.23.24.10-9
45.31.61.00-6
29.81.61.00-3
II.1.6) Czy dopuszcza się składania oferty częściowej : NIE
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : NIE
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia : jak w punkcie II.1.3)
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
III.1) Wymagane wadium : 20 000,00 zł
III.2) INFORMACJE
DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE
DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI
EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki minimalne:
1) wykażą, że dysponują kierownikami robót z uprawnieniami budowlanymi w branżach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
2) wykażą, że mają dostęp do niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (koparka jednonaczyniowa 0,6m3, spycharka gąsienicowa 74kW, walec wibracyjny samojezdny 7,5t, samochód samowyładowczy 5-10t, wibrator powierzchni z napędem elektrycznym, zagęszczarka spalinowa wibracyjna, ubijak spalinowy),
3) wykażą, wykonanie w ciągu
ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót
budowlanych, polegających na wykonaniu nawierzchni
z kostki
brukowej betonowej, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 PLN każda
z robót,
4) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
5) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 3 lata.
Przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT :
Najniższa cena
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 30/05/2006 (dd/mm/rrrr)
Cena: 121,40 zł
30/05/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 09:00 (gg;mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą
60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Data 30/05/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 09:15 (gg;mm)
Miejsce : Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji ul. Kościuszki 1a, pokój nr 6 (IV piętro)
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ ?
V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 07/04/ 2006 (dd/mm/rrrr)