WRI.3410-10/06
Rodzaj zamówienia : Roboty budowlane
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I.1.) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : Główny Rynek 20 Kod pocztowy 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : zam.publ@um.kalisz.pl Adres internetowy (URL) : www.bip.kalisz.pl
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY
Nazwa : Urząd Miejski Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów : M. Jarczyńska,
G. Jakubowska
Adres : ul. Kościuszki 1a Kod pocztowy : 62 - 800
Miejscowość : Kalisz Województwo : wielkopolskie
telefon : (062) 7654-430 Fax : (062) 7654-446
Poczta elektroniczna (e-mail) : NIE Adres internetowy (URL) : NIE
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego :
„Termomodernizacja
i modernizacja budynków - Szkoły Podstawowej Nr 2 i Gimnazjum
Nr 1
ul. Tuwima 4”.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji, wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z budynku Gimnazjum oraz naprawienie opaski wokół budynków. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty budowlane wewnętrzne tj. remont posadzek w klasopracowniach, korytarzach i salach gimnastycznych, roboty malarskie, remont instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej.
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy (m.in. ogrodzenie tymczasowe, wywóz gruzu, doprowadzenie mediów do placu budowy), wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Ponadto zamówienie obejmuje przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia robót wewnętrznych i malowania (tj. przestawienie mebli, zabezpieczenie podłóg i sprzętu). Wszystkie roboty wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw : Kalisz
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot: 45.32.10.00-3
Dodatkowe przedmioty : 45.42.00.00-7
45.45.00.00-6
II.1.6) Czy dopuszcza się składania oferty częściowej : NIE
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : NIE
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia : jak w punkcie II.1.3)
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
III.1) Wymagane wadium : 10.000,00 zł
III.2) INFORMACJE
DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE
DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI
EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki minimalne:
1) wykażą że posiadają, niezbędne do wykonania zamówienia, narzędzia i urządzenia (samochód samowyładowczy 5t, rusztowania, betoniarka, wyciąg jednomasztowy elektryczny, żuraw okienny przenośny),
2) wykażą, wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. – min trzech zadań o wartości min. 200.000,00 zł. każde z zakresu wykonania elewacji budynków wraz z dociepleniem ścian oraz min. trzech zadań o wartości min. 100.000,00 zł. każde z zakresu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
3) udzielą gwarancji na okres minimum 3 lata.
Przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT :
Najniższa cena
Cena -100%
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 27/03/2006. (dd/mm/rrrr)
Cena: 140,40 zł
03/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:00 (gg;mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą
60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Data 03/04/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 11:15 (gg;mm)
Miejsce : Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji ul. Kościuszki 1a, pokój nr 6 (IV piętro)
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ ?
V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 06/02/2006 (dd/mm/rrrr)