Rozmiar tekstu:AAA     Kolor tekstu:     Kolor tła:      Język:
 Wyszukuj po słowie:   

 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 



Tytuł ogłoszenia: Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Długosza 14”.

Tryb postępowania: Zamówienia publiczne nieprzekraczające 130.000 zł netto

Termin składania ofert: 30-12-2019 godz. 13:00
Termin otwarcia ofert: 30-12-2019 godz. 13:15

Miejsce otwarcia ofert: ul.Kościuszki 1a III piętro pok. 307




1. Zapytanie ofertowe     

Plik formatu Acrobat Reader - Zapytanie ofertowe - POBIERZ PLIK PDF - rozmiar:

Informację wytworzył: Stanisław Krakowski 
Plik wprowadził: Góral Aleksander Data wprowadzenia: 12-12-2019  Podstawa wprowadzenia: WRM.271.10.284.2019
Plik zmodyfikował: - Data modyfikacji: - Podstawa modyfikacji: 

2. Załączniki:      - nie dotyczy

3. Wyjaśnienie do zapytania ofertowego     

Plik formatu Acrobat Reader - Informacja dla Wykonawców - zmiana terminu składania ofert - POBIERZ PLIK PDF - rozmiar: 0.22MB

Informację wytworzył: - 
Plik wprowadził: Matecki Maciej Data wprowadzenia: 20-12-2019  Podstawa wprowadzenia: 
Plik zmodyfikował: - Data modyfikacji: - Podstawa modyfikacji: 

4. Informacje o wynikach postępowania     

Plik formatu Acrobat Reader - informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - POBIERZ PLIK PDF - rozmiar: 0.43MB

Informację wytworzył: - 
Plik wprowadził: Matecki Maciej Data wprowadzenia: 08-01-2020  Podstawa wprowadzenia: 
Plik zmodyfikował: - Data modyfikacji: - Podstawa modyfikacji: 



wprowadził: Góral Aleksander data wprowadzenia: 2019-12-12

 Okres publikacji ogłoszenia: 2019-12-13 do: 2019-12-30

 Podstawa wprowadzenia: WRM.271.10.284.2019


od 25.09.2003r. strona http://www.bip.kalisz.pl była już odwiedzana: 6 698 399 razy, aktualnie na stronie przebywa: 47 osób.

Data ostatniej aktualizacji:  Piątek, 19 kwietnia 2024 o godz. 10:32   kontakt: agoral@um.kalisz.pl